Gör ett nytt försök

Ja jag testar väl igen att börja blogga..
Var ett tag sen jag skrev och mycket som hänt..
Tänker inte berätta allt för jag hatar att läsa andras bloggar om vad dom har ätit och hur många gånger dom vart på fb, eller skithuset m.m.

Ja vad har hänt då? Jo utbildningen är färdig.. känns skönt.. klarade av de iaf=)
Jag har fått en ny sambo, Siri heter hon och är katt..
Just nu är jag arbetslös och de är som de brukar vara just den här tiden på året för mig, alltså de är höst, mer behöver jag inte säga..
På nått konstigt vis tycker jag att de är ganska skönt att vara ledig efter både studier och jobb i nästan två år utan ledigt.. synd att de är höst som sagt..
Flyttat har jag gjort men de kanske jag har skrivit förr, iaf till en större lägenhet..

Ja men de var en liten uppdate..

Hörs hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0