De går bra..

.. för mig att blogga känner jag.. not..
Ja de var ju bara 3 veckor sen jag skrev.. men men..
Jobbade hela förra veckan på sjukhuset.. kändes bra att få vara på mottagningen igen.. trivs ju där..
Ledig denna vecka vad jag vet nu men de kan ju ändras..

Imorgon ska min fyrbenta gullfis steriliseras, vaccineras och öronmärkas.. känns som jag kommer få hem en ganska groggy katt som nog inte kommer vara på de bästa humöret.. men vad ska man göra.. de måste ju göras=)

Helgen bestod av fest för hela slanten, satt hos mig och käka och drack goda drinkar.. kanske en drink förmycket för mig men de slutade inte i kaos den här gången iaf.. Förstår inte vad jag ska ut och göra egentligen, stan KRYLLAR ju av 18-åriga snorungar som inte har en aning om hur man beter sig.. och dom är överallt och ingenstans.. Vi tänkte gå in på hogges men kön var alldeles för lång och efter lite närmare studerande av vilka som stod i kön så konstaterade vi ganska snabbt att de var typ ingen över 18 år i den kön.. tack och hej.. blev manis ist..
Stannade till två tror jag sen gick jag hem och som.. lugnt och fridfullt.. och alldeles för snurrigt. Men vi hade kul iaf..
Söndagen bestod av Rebecka och slöande.. och en pizza som kändes som den vände i magen.. de var min helg..

Nä de var väl allt för mig för tillfället..
Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0