Söndag..

.. och de snöar IGEN... när ska denna äckelvintern ta slut?!
Men de var ändå värst i fredags, vaknade och skulle åka till praktiken när BARA min bil är helt insnöad med en stor snöhög fram och en bakom, så de var väl bara att skotta i blåsten.. då hade ja kunnat ta första biljetten till ett varmare ställe.....
Och den här datumparkeringen är ju ett j*vla påhitt oxå, varför ska man stå på ena sidan en natt och andra nästa? När dom inte ens plogar? Men böter de är dom snabba på att sätta.. hmm tack och lov var de längesen jag fick en böter men ändå..
Ja nu har jag klagat lite..

Igår var Ullis och jag ut, var fri entré på Gossip och vi tänkte aa men bra då går vi dit.. Vi vände lika fort som vi kom innanför dörrn, bara 18-åringar, krylla av dom.. så vi styrde våran kos mot August. Var väl lite bättre där men nja..

Nu blir de Lugnt nån helg.. jobbar kanske nästa helg vi får se.
Jobbade i fredags och när jag kom in stod de lappar på dörrarna om att vinterkräksjukan gick i huset.. Jaha.. jag kunde ju inte direkt vända men de gick bra iaf..

Min käre systeryster fyller 30 nästa söndag, och jag har inte en aning om vad jag ska köpa till henne..
Funderar på om man skulle köpa en weekend eller nå.. men men
Alla förslag är välkomna..

Nä nu ska jag gå och slänga i en tvätt i maskin..

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0