Praktik..

Fy satan vad grym praktik jag har.. Är så roooligt.. haha man skrattar alltid nån gång under dagen.. och alla är så gryma..
Kommer sakna som fasen jue..

Imorogon är de först praktik sen jobb, inget jag skulle vilja dona med jämt men ibland går de bra.. eller nu har de faktiskt blivit ganska ofta, men man blir ganska trött.. men man sover jäkligt nice på kvällarna..

Snöar de gör de fortfarande.. å jag skulle kunna bara skrika för all denna skitäckelsnön..
Men de går ju åt rätt håll iaf, nu ser man en ljusning i mörkret med tanke på att de är februari..

Ikväll när jag hade tagit min spruta så fick jag samma symtom som en gång förr.. De blir som ett tryck över bröstet och får tungt å andas och blir kokhet, de känns ungefär som att ögonen ska ploppa ut om man rör sig.. Sen får man frossa. Lita obehagligt men jag vet ju att de går över, och de är inte alltid de blir så, de var ju andra gången bara, och jag tar ju sprutorna varje dag och har gjort de ett tag.
Har börjat tycka att de har blivit jobbigare att ta medicinen varje dag, är nästan så jag känner vissa kvällar att ää skit i re, men de kanske blir bättre om jag får bra resultat på MRT undersökningen..

Nä men nu är de ju Efterlyst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0