2011 (gammalt inlägg)

Ja man kanske skulle börja vara lite aktiv på den här bloggen nån gång!
Har hänt lite grejer, både roliga och tråkiga och har inte haft sån lust att blogga, har väl kanske inte mått så jättebra heller. Men efter regn kommer solsken eller vad man brukar säga.

Jul och nyår firades på Gran canaria med mamma och mats samt syster.. kunde inte bli bätte. På tolvslaget stod vi vid poolen i kort klänning, barbent och bara njöt.
Syrran åkte hem efter en vecka men vi andra stannade i 2 veckor. Var precis vad jag behövde semester, de kändes så jävla underbart när vi satt på flyget dit, de var som om allt släppte från mina axlar..
Var underbart.
Men så kom man hem, till snö och problem.. va ju fantastiskt.. inte..


Har haft mycket besök av min käre far på sistonde.. han ringer och kommer hit varje vecka, tror han tycker min lägenhet är ganska fin..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0