Tröttsamt..

Ja men helst.. Fan när man väl gör sig besväret att ta tag i veckans/månadens skörd av tvätt så ska de ju alltid krångla.. Som att de inte är nog så drygt å tvätta...
Började med en maskin, gick ner i tvättstugan och skulle hänga skiten.. Nä men då ska man ju ha nå jädrans snorpapper (hushållspapper) i nån ficka på nån tröja/byxor.. så när man tar ut tvätten så är den grå av de jäkla papperet om har smulat sönder och är blött.. Tröttsamt kan jag tycka...
Så då blev ja sur och tvättade inge mer..

Jobbet går kanoners.. trivs som fisken i vattnet.. idag när jag slutade och skulle åka hem så kände jag att nä jag vill inte att dan ska va slut! Vill ju va där ja lixom..

Vart även stoppad i en poliskontroll, fattar inte varför man blir så jävla nervig varje gång.. men de kanske hör till...
Var iaf nykter och hade körkortet med mig...

Jag försöker ju att äta mindre kolhydrater och inge godis.. gick faktiskt bra idag även fast chefen kom med en stoor korg fylld med godis till oss personal, och att vi fick ett sms av manpower om att välkommen upp och hämta ett påskägg.. hmm men har hållit mig borta från de=) *bra av mig*

Nä nu ska jag hoppa i säng.. Klockan ringer 05.45.. Fantastiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0