Same shit..

Gud vad trött jag blir.. Tänk hur de kan vara, varje gång jag råkar må bra eller tycker livet känns nice eller änns råkar yttra mig om att allt är bra.. ja då ska de väl inträffa något..
Jaa men vem är förvånad?!
Inte jag iaf.. jag ska nog bli en sur jävla bitter tråkig tjej i sina bästa år...
Jag ska nog sluta känna att livet har en mening ändå.. why liksom? när allt bara fuckar upp sig jämt.....

Personer som tar min energi och gör att mitt blodtryck är åt helvete för högt, varför ska sånna få finnas i livet?
Ingen som helst anledning egentligen.. Bort, delete, error.. you name it..
Lättare sagt än gjort.. men nu är de fan sista gången..

Ja dagen började iof skit.. så varför inte avsluta lika..
Vaknade 10 min innan jag började jobba, PANIK, flög upp, borsta tänderna, slängde på sig kläder, in i bilen..
vart bara typ 4 min sen.. så ibland går de undan..
Jobbet gick bra..
Sluta, åt på stan med karro, bio, vidare till David och gjorde ingenting.. hem, pratade med mamma en snabbis i telefon å bröt ihop, duschen och nu sova snart..
ska slå igen mina ögon snart så denna skitdag tar slut nån gång..

I helgen blir de lugnt.. på riktigt.. ska inte göra ett skit.. ska sitta hemma och va en bitterf**** hela helgen..

Såg en svinbra film på bio ikväll iaf water for elephants grym film.. se den..
Konstigt att den inte var kass eftersom jag såg den.. på min skitdag..

Själv funderar jag på att göra en film och där ska allt verkligen sluta åt helvete.. jamen typ en kille som har ett bra jobb, familj, ekonomiskt oberoende m.m. han ska förlora sitt jobb, hans fru vill skiljas, pengarna lurar x:et av han.. och ja de kanske kan bli nått inbrott, lite drama.. ja men typ de.. sen slutar filmen så.. Inget går bra liksom.. Aaa men bitterIda har ett film manus... Ja men de ska väl alltid vara att dom får varann och lever lyckliga i alla sina dar.. Ja men glöm... nä man kanske skulle skriva ner ett förslag till Hollywood..

Nä gud vad jag svamlar..

Hörs!

... Jo men Tack Alexandra för din kommentar.. haha nja jag kan väl inte säga att jag förstår de riktigt men de är säkert mamma som  inte kan förklara=) Trevligt att de fick dig skratta.. Kan ju va kul att glädja nån=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0