Long time no see

Ja man kanske skulle börja vara lite aktiv här igen.. var ju ett tag sen jag bloggade...


Ja livet rullar på och just nu känns livet så jävla bra..
De går mot ljusare tider, jag har världens bästa familj och vänner och
allt känns guld!
Skolan är klar och ja har tagit examen så nu är jag väl undersköterska då..
Har fått jobb på Ericsson och är såå glad för de.. trivs ju som fisken i vattnet där.. Börjar på måndag och jag kan knappt bärga mig tills jag får börja igen..
Imorgon är jag ledig och fredag ska jag jobba på ett annat ställe där jag oxå trivs.. De jobbet är lite mer inom vården..

Tänk om nån hade frågat mig för 10 år sen om jag skulle kunna tänka mig att jobba inom vården, då hade dom antagligen fått ett nej till svar, men de har gett mig jättemycket av att ha läst till uska och jag tycker de är så roligt..
Men jag valde Ericsson ändå.. vet egentligen inte varför, men de är bra betalt och jag trivs med jobbet.. Sen har ju ju alltid en utbildning att falla tillbaka på sen..

Förra helgen var de partaj igen (för ovanlighetens skull) var helt värdelöst ute, men de var väl inget nytt.. Men vi hade kul på förfesten och efterfesten iaf.. Somnade på Karros soffa och vaknade med världens huvudvärk dan efter.. men som sagt, de kostar att ligga på topp!
Men den här helgen blir de lugnt, tar igen de till påsk ist..

Nä nu ska jag slå igång en film!

Ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0