Men herregud...

Imorse ringde min mor och sa till mig: Idag ska jag rensa vinden.. (med andra ord idag ska du hjälpa mig att rensa vinden)
Jag: Jaha kul för dig, själv ska jag på stan..
hon: jaha! så man får ingen hjälp då?
jag: öööh nja jag vet inte om jag hinner (ljög) Jag hade väl all tid i världen men lust? Nää
hon: nä men jag får väl göra de själv då! hej.
Efter som mitt dåliga samvete slog till så var de väl bara att hjälpa henne
och fyfan vad grejer hon har.. Låt mig inte bli som henne att man ska spara på allt....
Alltså jag fattar inte hur man kan ha så jäkla mycket (ursäkta men skit) bara grejer som ingen kommer att andvända eller änns titta på.. Hallå vi lever på 2000 talet nu inte på stenåldern..
Hon ba: ja men man kanske kan sälja de eller nå..
ELLER NÅ??!!! Fan kör de till tippen eller bränn upp.. Vem kommer få ta reda på de där då sen?? Jo jag och Kajsa..
lovely! NOT!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0