Ja men hej..

Var väldigt längesen jag bloggade nu..
Får bli skärpning på den fronten..

Allt är väl som vanligt här.. Pluggar, pluggar och pluggar.. gör fan inte nå annat känns de som.. sitter med dom här jävla böckerna..
Sitter även med dom nu när de var såå mycket roligare att blogga=)

Så vad har hänt här då?
Ja inte mycket.. eller jo.. kanske..
Var i Sundsvall förra helgen på Ladies night, blev väl en lika kaoskväll som förra året.. men jälvar vad kul jag hade.. haha
shit.. först på Eon arena sen vidare till krogen, där jag för övrigt brände 600 spänn.. jasåååååå!!!! Tänk dom där jävla shoten alltså, jag fattar inte vad jag ska med dom till, nää men då beställer man in några 6:or fisherman som jag inte änns tycker om.. ja men vad bra och ni ska ju inte tro att man inte drack upp dom..
Så vaknar man långt bort från hotellet och vet inte vart man rikigt befinner sig och måste ta taxi på en sådär 300.. Skaplig ångest när man kolla kontot dan efter öh jaa
Och den där jävla hotellfrukosten som man så promt ska äta varje år, tror ni man är sugen på den dan efter??
Nää de kan jag ju säga att de är man inte, alltid lika kul att komma in i hotellentren kl 09.00 och fortfarande vara lite småfull och man möter alla barnfamiljer som kommer ner och ska äta frukost..
Förstår inte rikigt vad jag ska bo på hotell varje år när jag inte har sovit en natt där ändå.. men kul var de..
Lätt att vi ska dit nästa år å.. Men kanske lite lugnare på alkoholintaget då..
Haha de här kan jag leva läge på=)

Ja men annars så har de inte hänt sådär jättemycket, ok vilken bra bild ni får av mig pluggar och super.. åå bra där.. =/
Nää så illa är de faktiskt inte..

Nää nu måste jag sätta igång med plugget igen..

Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0