Var rädd om er...

... Tyvärr kommer de inte bli något roligt inlägg de här..
Har hänt lite grejer som är väldigt jobbiga och tunga..
Vet inte hur jag ska skriva rikigt men de jag kan säga är väl att en i min närhet har drabbats av canser i magen..
Verkar inte som att de finns något att göra.. Kom som en chock för hela familjen tror jag.. de känns som att man inte rikigt har förstått vad som händer..

Kan inte sluta anklaga mig själv för jag har vart så jävla dum i huvudet och inte har svalt min stolthet och visat att jag faktiskt kan bättre än så..
Vet att jag inte har kunnat förhindra de som har hänt, en sjukdom är alltid en sjukdom men jag hade kunnat sagt så mycket till den här personen som jag aldrig kommer att kunna säga någonsin..
Ringde min pappa idag efter att inte ha pratat med han på över ett år, han lät helt förstörd.. =( Vad göra man mer än att visa att man finns och bryr sig?

Ibland glömmer man verkligen bort att verkligen säga till nära och kära hur mycket dom faktiskt betyder för en..
Så kom ihåg de att säga till nära och kära vad dom faktiskt betyder för er.. för en dag kan det vara försent..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0