Regn..

Jaa men de kanske är dags att uppdatera lite här å..
Ja idag regnar de för fulla muggar vilket jag tycker är alla tiders.. haha börkar jobba kl två så de gör inte min nå att de regnar, lite skönt faktiskt har ju vart strålande sol och sjukt varmt när jag har jobbat nu dom senaste dagarna vilken jag inte tycker är så där jättekul..

Nu har jag betsämmt mig för att vara på tunbcka i sommar, tror inte manpower och lernia blir så glad men jag måste ju tänka lite långsiktigt.. Men de är ju bara att erkänna att jag saknar Ericsson som fan men men vad gör man.. Lernia ringde i fredags och frågade om jag kunde börja jobba på måndag (imorgon) men de går ju inte.

I förrgår grillade jag med mamma och mats, tänk att de alltid är lika gott varje år första grillningen.. aa fan vad gott de var..
Haha skulle åka och handla innan och då är de nå jävla pucko som har parkerat som ett jävla aa så man kommer inte förbi (står två bilar typ i bredd) så jag tutar men inget händer, tutar igen.. då kommer de ut en gubbe skitförbannad:
han: men du här är de ju mycket plats?!
jag: jaa de kanske de är men tycker du att de är smart och parkera såhär?
han: ja de ser jag inget fel med..
jag: nänä ok men du är inte rädd om bilen då alltså, tycker ju de är ganska idiotiskt att parkera såhär!
han: ja och jag tycker att de är idiotiskt å tuta, skulle du tuta tills de kom nån då??
jag: jaa de skulle ja, och de gjorde de ju..
han: (skitförbannad) jaha..

aa sen hörde jag inte nå mer för jag hävde upp rutan.. och han flyttade motvilligt bilen..
hahaha man får glädjas åt de lilla här i världen..

Systeryster ringde nyss och undrade när vi skulle ta en sista minuten, aa jag är ledig frpn 11 juni till 5 juli så därimellan kanske man skulle kunna ta en tur.
Men å andra sidan är de ju sommar och då vill man ju gärna vara hemma.. men vi får se vad som händer och fötter..

Nä nu ska jag göra mig klar för jobb med världens goaste gamlingar=)


Föredrar första bilden faktiskt..

Aa fyfan höll på att frysa aschlet av mig kan jag lova, hatar vintern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0