Praktik..

Har vart dålig på att uppdatera här, men har inte haft tid att skriva nå..

Just nu har jag praktik genom skolan, har haft de en vecka och har tre veckor kvar.. Trivs jättebra på tunbacka.
Jag som var så nervös när jag skulle börja men de går jättebra, och dom är så gullig dom som bor där.. ååh jag vill hjälpa dom alla mera men de går ju inte.. Är fan hemskt egentligen.. usch vilket liv dom har, kan inte göra nånting själv.. Usch tycker så synd om dom.
Grymt skönt att slippa skolan ett tag, men ska dit på fredag och skriva ett sista prov innan sommaren.
Står i ett jättesvårt val inför sommarn om vart ja ska jobba.. Har blivit erbjuden jobb på tunbacka och på ericsson, så jag vet fan inte vad jag ska välja..
Tycker ju att de är jättekul på tunbacka medans jag tjänar mycket bättre på ericsson.. jobbigt val..

Äntligen är de lite sommarvärme på gång, har vart hur varmt som helst nu i några dar.. synd bara att jag har jobbat varje dag men idag slutade jag 14.00 så då gick jag hem och la mig i solen ett tag..
Men imorgon ska de regna.. =/

Ja imorgon ska jag och Marie till läroverket och eleverna ska gissa vad vi gör.. vet inte rikigt varför jag ska följa med rikigt.. Satt och skrattade åt marie när hon var nere hos chefen för att hon skulle dit, sen säger chäfen ja men du kanske också kunde följa med, är ju bra att ha en som håller på att utbilda sig också.. Hmm där fick jag..

Nä nu ska jag lägga mig framför tv.n resten av kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0