Oj oj..

Ja fy fan vilken rolig kväll jag hade igår, men ack så full jag blev.. hade stenkoll i början av kvällen, vad som hände sen de vet jag inte riktigt.. men kul som fasen hade jag..
Träffade några gamla klasskompisar oxå var skitkul att se dom.. Fan har ju nästan tillbringat halva livet med dom.. från klass 1-9 liksom.. Aa var skitkul att se dom igen=)
Om två år är de återträff, fan vad tiden har gått fort alltså..

Sov typ till 16 idag, hade lite huvudvärk men de får man leva med...
Ikväll blir de lugna gatan.. skönt, skulle ha pluggat idag men de gick de inte så bra med..
Har ju tenta på måndagmorgon, fattar inte varför vi måste ha en tenta på måndagsmorgon, fan den ända dan man är som tröttast.. men men är inte så länga kvar till sommarlov nu..
Kanske ska börja oroa mig för sommarjobb, men de fixar väl sig.. kan man hoppas..

Nää nu ska jag åka och hämta karro och anna, sen blir de lungt läge ikväll=)

Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0