Dagen som tyvärr kommer återkomma..

Alltså ibland vill ju verkligen ingenting fungera..
Allt bara går käpp rätt åt helvete rent ut sagt..
Såna dagar vill man ju bara lägga sig ner och dö och vakna upp i ett nytt fantastiskt liv..
Skolan tar upp alldeles för mycket tid och ork, fast man gör de man ska och pluggar till tentor får man rest iaf, vart så jävla arg och less idag på skolan på en viss person så jag måsta gå ut så jag inte sa nått jag skulle ha ångrat..
Förstår inte varför man måste klanka ner på en person och formulera de som att hon tycker och tänker: Du kan ju verkligen ingenting..  herregud, och lilla gumman, finns inget jag hatar så mycket som när nån säger lilla gumman till mig..
Aja men men bara bita ihop och låter de va, kan inte göra mer än de jag gör..
Plus att jag fått ett nytt skov på andra ögat oxå, skitjobbigt dels för att jag inte får nån riktig skärpa, och att när jag kollar åt sidorna ser jag dubbelt, å köra bil är skitjobbigt, så imorgon får jag skjuss till skolan..

Annars flyter ju livet på rätt bra, eller nå sånt.. Men de är väl synd och klaga, finns alltid nån som har de värre..
Om en vecka är de lov igen, så jävla skönt..

Nä nu väntar sängen...

see ya!


Kommentarer
Postat av: Stina

Kikar in :)

2010-03-23 @ 23:52:58
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0