Sundsvall

Vart en hektisk morgon i morse, måste försöka få tag i min läkare i Gävle och de var ju lättare sagt än gjort kan jag lova.. Hatar denna sjukvård med dessa telefontider.. Usch!

Senare följde jag med Karro, mathilda och magda till Sundsvall, hade inget särskilt vi skulle göra men vi fick våran Sushi, så jävla gott.. Älskar de skulle lätt kunna leva på bara sushi=)
Åkte upp till södra berget och kollade på utsikten.. shit vilken utsikt.. (Ja jag vet pensionär-varning!)



Jobb imorgon och på onsdag sen ledig i fem dagar lovely..
Hoppas på soliga dagar då=)


Har lyssnat sönder den här låten nu i några dagar.. Hur skön är inte den här låten då??

Nä vart inte så mycket att skriva idag faktiskt..
Ha en bra kväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0