Spanien..

Ja men bara att gratuelera spanien som vm-mästere 2010 som avgjordes nyss..
Har inte brytt mig ett skit om vm i år, kassa sverige var ju inte ens med..

Jobba hela helgen, har lixom fredag idag och alla ska upp och jobba imorgon, men inte jag för jag är ledig=)
Bäst att de är sol och varmt imorgon så jag kan ut och steka på maln.. har inte vart där en ända gång i år..

Har vart en bra dag på jobbet idag, allt gick bra.. Förutom med en tant som verkligen kan driva en till vansinne, shit..
Idag när de var lunch så var den väl inge bra, hon ba: jaha är de du som lagar maten här? Jag: öh nä de är de inte.. vadårå?
Nää tänkte bara.. den var ju så äcklig..
Haha..
Ja allt var fel idag i hennes liv iaf.. haha dom är ju söt å på nå vis=)

Fick lite halvångest idag att snart börjar skolan igen, eller de är inte så snart egentligen.. men ändå.. Vad har jag gjort den här sommarn då??
NADA!?
Eller jo kanske lite...

Nä nu ska jag sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0