Positiv???

Oj vad roliga inlägg jag har gjort den senaste tiden.. Not..
Var lite less igår och den senaste tiden, men nu hoppas jag på att lite ordnar upp sig någorlunda iaf..

Jobbat idag, ledig imorgon jobb i helgen.. var lite halvnegativ på jobbet idag men höll god min så ingen behövde bry sig..
Känner ibland att jag kan bli så grymt trött på gamlingarna men sen kommer jag på mig att jag är ju faktiskt där för att underlätta och hjälpa dom pga av sjukdom..
Har haft grillfest idag på jobbet, käkade kött och sallad.. mmm
Är så jävla fett varmt ute..
Älskar verkligen Sommaren, är så jävla underbart.. skulle fan kunna sova ute i natt under bar himmel med varma vindar.. så jävla grymt underbart..
Har vart ut på lite rajraj i helgen, inte så lite heller både fredag och lördags och attans i min låda vad kul jag hade.. haha grym helg, var riktigt längesen jag hade så kul..

Ska kolla på lite resor, flyr vinter och jul+nyår i två veckor.. med min kära familj syster, mamma o mats de gäller att vara ute i tid för efter sommaren går väl resorna åt fort..
Hoppas verkligen att vi får tag på nå bra..

Har lite halvont i en muskel på skinkan som jag tog en spruta i nyss.. ligger och tänker inte röra mig mer än nödvändigt på ett tag...
Acceptera Ida acceptera....
Nää de här skulle ju bli ett glatt inlägg.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0