Ledig...

Har fått lite av varje gjort idag.. Vart ner på stan, uträttat lite ärenden, handlat..
Men imorgon ska jag sola.. bränan börjar ju blekna lite nu..

Tänkte åka till stugan idag men de vart inte.. kanske åker dit imorgon en sväng.. mamma och mats är ju där..

ÅÅåå vart så j*vla damp-irriterad på syrran i morse, fan så har hon vetat att hon måste kolla upp om hon kan vara ledig så vi kan boka en resa i jul så fort som möjligt.. men nää de har ju inte hon gjort, hon ba: aa men herregud de är ju lite annat jag måste tänka på de är väl inte de jag tänkte på när jag ska börja ett nytt jobb och börja med att fråga om jag kan va ledig.. Nää visst de kanske de inte är men ÅÅÅÅÅ
Men mamma skulle prata med henne ikväll, för hon verkar inte vilja åka heller så då får hon väl vara hemma då..
Orka??

Tänk att de är nånting varje dag jag ska bli irriterad på, ska nog fan flytta till en öde ö ja..

Sov inge vidare i natt heller.. kanske därför jag blir less på allt.. haha vem blev förvånad nu? Nää nu lovar jag att jag ska sluta skriva att allt suger..

Nää nu kanske man ska ta itu med disken som min osynliga och hemliga lägenhetskompis verkar använda jämt och inte ta reda på efter sig..
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0