Jaha..

Ja här sitter man hemma när säkert typ halva hudik är på Sigge.. tänkte igår om man skulle gå dit idag men nää  efter närmare eftertanke så kom jag på att jag inte har haft speciellt kul där faktiskt nån gång jag har gått åren innan.. Så nää..
Blir väl att jag sitter här och babblar massa strunt ist..

Kul att se att jag har så många besökare.. Go for it=)

Jobbat idag.. gick rätt bra förutom att de är typ 90 grader inne och man håller på att dö av värmeslag..men vad gör de?
Hellre svettas jag än fryser..

Efter jobbet var jag ner på stan köpte en ny klänning och massa annat =)
Var och handlade mat med.. vet inte riktigt vad de är med mig alltså.. blir fan rädd för mig själv..
Haha jag kommer till Coop parkerar samtidigt har jag syster i telefon..
Handlar.. går ut till bilen, vet att mitt centrallås är lite trögt men nu var de fan riktigt trögt..
Svor en lång ramsa om att jag ska fan byta bil och att jag skulle kunna slå in rutan m.m.. när jag plötsligt hör en gubbe bakom mig: Ööh ursäkta är de nå problem här??
Jag: ÖÖöö som inte fattar ett dugg va han kom ifrån och frågar en sån dum fråga vad har han med de att göra liksom?.. När de sakta men säkert går upp litet ljus för stolpskottet (alltså jag) att jaha oj hehe kanske fel bil..
Vart inte alls nå pinsamt och börja förklara sig att hehe ojdå.. jaha ööh oj aah trodde de var min bil, har en likadan.. hehe och just i denna sekund önska man att man bara sjunka ner under jorden och bosätta sig!
Aa ibland får man ju till de vart lite jobbig stämning där ett tag faktiskt =/

Ja nog om de..
Jobb imorgon, skönt börjar inte fråns två.. nice med sovmorgon!

Nää nu ska jag slå igång en film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0