Fjortisfylla..

Var ute på byn ikväll med Carro åååhh shit.. fyfan vad hudik har överinvaderas av fjortisar.. Shit var en sväng på manis först.. 40-50 åringar..
Sen vidare på bocken där de vimlade av 18-åringar..
Känner att jag har noll tålamod med såna alltså.. Shit va man så där själv när man var 18 år.. shit.. blir fan rädd om de va så alltså vad irriterande och allmänt dryga dom är och tror att dom är så jävla "ball"
Aa jag hoppas verkligen att man inte var sådär.. ok lite störst bäst och vackrast var man väl (trodde man) Men alltså så som dom stackars fjortisarna är idag de är fan inte mycket att hänga i julgran..
Kände att jag vart mer och mer irriterad när jag stog på dansgolvet med Carro och hela Sveriges (kändes de som) alla fjortisar..Den ena efter den andre..
Var och käkade på möljen sen, där de verkligen inte var mycket bättre, snarare värre..

Men jag kan lova att dom kommer att tycka desamma om dom som kommer efter dom..


Hittade en 100 på gatan iaf, så lite plus var de allt..

Kommer mer intressantare inlägg imorgon *Lovar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0