Åå sommar..

Haha tänk hur de är med folk egentligen.. Nu är de för varmt och i vintras var de för kallt.. undra om de bara är svenskar som är känd för att aldrig vara nöjd.. haha hörde senast idag en tant som sa: åå gud de är så varmt man orkar inte göra nånting, de behöver ju inte vara så här varmt..
Kan slå vad om att hon sa samma sak i vintras när de var 21 minus fast att de var så kallt ist..
haha själv trivs jag som fisken i vattnet när de är så här stekande het värme.. helt underbart ju..
Har legat ute på altan hela dan idag och de var så skönt.. Love it=)

Ledig imorgon med så de kan hända att de blir en öl i morgonkväll börjar inte fråns 14.00 på lördan.. Nice..



Var på stan i tisdag och råkade inhandla ett par skor..

Kommer bryta alla fötter och ben jag har efter en kväll och med några öl.. men men ska man va fin får man lida pin har jag hört=p



Har bokat en resa nu till la gran canaria över jul och nyår, ska bli så lovely att göra den katastrofala äckliga vintern iaf två veckor kortare..
Kajsa kommer bara att stanna i en vecka över jul sen drar hon hem men mamma, mats och jag blir kvar över nyår också.. Kommer bli grymt nice att se palmer ist för gran på jul..



Nää nu ska jag sova..
Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0