Höst..

Fan vad dålig jag är på att uppdatera här på bloggen.. =/ Sorry..

Märks att hösten är här och skolan har startat och höstens, terminens första förkylning är här.. Typ jag och resten av klassen är förkyld. Shit vad fort de sprids bakterier alltså.. Jag har ont i halsen och är lite snorig så de är inte så farligt för min del.
Ja som sagt skolan är igång igen.. Känns riktigt bra faktiskt, nu när de ändå är kallt och mörkt kan man lika gärna gå i skolan.. Idag har vi gått 8-16 och inte lärt oss nånting egentligen=/ Men nu är jag ledig imorgon för jag har redan läst etik och vi har studiedag på måndag.. Ganska skönt..
Blir lugna gatan i helgen, är bjuden på inflyttningsfest på lördag men jag vet inte om jag ska dit.. Får se hur jag känner mig på lördag..

Usch ja nu är de höst, bara att gå i ide snart då, tänk om man kunde göra de.. Vakna i maj eller nå..
Nä vintern kan väl vara fin oxå men den är ju så jäkla låååång..

I förrgår fick jag veta en glad nyhet som jag inte tänker säga till nån om vad de är..än..
Ååh längtar så mycket!!

Nä nu ska jag kika på CSI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0