Ensam..

Jaa här sitter man själv och ensam, och jag tänker sitta här och nörda vid datorn och tycka synd om mig själv.
Ibland skulle jag vilja ha nån att dela livet med men de är bara i små stunder jag känner så, trivs ganska bra själv också. Kan inte se mig med någon idag.. men ibland får man bara inse att man kommer få leva ensam resten av livet..
Nää nu låter jag lite väl negativ till livet.

Samma sak varje år vid denna tid på året, why?!
Idag kom mamma och innan hon åkte vidare kramade hon om mig och gud vad jag behövde de.. Låter skit töntigt men just idag är de en sån dag.. Är så glad att jag har världens bästa mamma som jag kan prata med om allt..Hon är bara bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0