Bloggtorka..

.. ja de är just de jag har just nu.. men vill ändå skriva av mig lite..
Imorgon jobbar jag min sista dag, känns trist men hoppas att dom vart nöjd med mig och att jag får komma tillbaka..
Är ledig en vecka sen drar skolan igång igen.. och de kan jag säga helt jävla ärligt att jag inte har längtat såhär jättemycket efter.. hmm.. men nu kör vi 8 månader sen så har man förhoppningsvis en titel..
Fattar inte vart dom här 10 veckorna som ska ha kallats sommarlov har tagit vägen?!

Förra helgen var min älskade siss hemma med sin nya pojkvän, var kul att träffa henne och Rickard.. och Bamsen så klart..
Åkte ut med båt till hölick och käka gott och drack.. Kan ju säga att de inte är de billigaste å ta taxi från hölick till hudik.. 960 spänn.. öhh jaså..
men vad är de? Vi hade en grym dag <3

Ja annars så har de inte hänt så mycket, jobbat bara.. känns som jag inte har nått socialt liv bara.. men men..

Idag kom de en kär bekant på återbesök..

Tycker dom här djuren är riktigt coola.. haha

Nä nu ska jag sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0