Ångest..

Ja nu har man lite smått ångest att skolan drar igång på måndag, usch.. 10 veckor har redan gått, shit vad tiden och sommaren går fort..
Nu är de ju typ bara att gå i idé tills de blir vår igen och dit är vägen låååång!
Har varit så jävla less på alla runt om kring mig den senaste veckan.. vet inte vad de är.. har noll tålamod och om minsta lilla sak går emot mig blir jag vansinnig...
Usch, hoppas att de bara är nån kort svacka..

I tisdags åkte vi med Birka paradise 24 timmar.. god mat och dryck, lite för mycket dryck för min del men de är sånt som händer..
Hade roligt iaf.. Så finns att åka genom Stockholms skärgård.. man ba njuter!

Har vart till frissan imorse och färgat håret så nu är slingorna borta och de är mörkt.. väldigt mörkt men de ser väl mörkare ut när man är van att se mig i blond-bruna slingor..

Aa men mer än så har jag inte att dela med mig av.. Kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0