Tänk..

Ja men visst tänk vad tur jag har i mitt liv som har så underbara vänner och familj runt omkring mig, Ni är bäst, vad vore jag utan er?
Igår när jag var inne i mitt schizobeteende så kom mamma och mats på besök, efter dom hade gått ringde Kajsa och de spelar då fan inte nån roll och man är allmänt pissless på de mesta så få hon mig då jämt å skratta och får mig på andra tankar...
Som sagt vad vore jag utan er <3

Haha igår hittade Kajsa dän här låten, de värsta är väl att den här låten kommer säkert bli som typ svennebanan vrålhits 2010, lyssna själv:
http://www.youtube.com/watch?v=Tkwtiyh-uvg
Haha lite trallvänlig är den allt.. haha

Imorgon är de Gävle sjukus som gäller, börjar kunna de där sjukhuset nu faktiskt..
Mamma och Mats följer med mig.. Får se hur länge vi blir där..

Fick sms av Carro nyss som undrade om jag ville med ut imorgon, men vet inte hur länge jag blir i gävle och hur pigg jag är!

Nä nu ska jag inta tvläge..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0