Midsommar..

Ja hörrni snart är de midsommar, yeejj.. ok de kanske är ett tag kvar men ändå, hade ju grymt kul förra året hos Linda och Dennis, en stuga vid vattnet, god mat, bra sällskap och fylla.. var dock inte lika roligt dan efter men de är smällar man får ta.. Kan bli svårt att slå den midsommaren..
Hur sugen blir man inte att åka till Sandhamn då när man kollar på de på tv?..
fan de kommer bli en grym sommar...



Ja idag har vi vart i Gävle, åkte imorse och kom hem vid fem, vet inte vart tiden tog vägen.. Känns som jag kan de där sjukhuset utan och innan nu..
Men de gick bra iaf, fast de är lite svårt att acceptera vissa saker, som tex. att jag inte klarar allt som jag gjorde förr.. men de är bara att bryta ihop och komma igen.. efter regn kommer solsken eller nå sånt..
Fick iaf beröm av sköterskan som sa: du ser ganska positiv ut ändå..
(Tänk vad ett pepsodent leende kan dölja)

Nä nu skriver vi om nå roligare..

Igår hade jag en diskussion med min kära mor om tatueringar
(varför jag ens ger mig in i en sån diskussion med henne vet ju ingen)

Mamma:
- herregud jag förstår då inte vad man ska ha de för..
Jag: men erkänn att de är snyggt när de är nå riktigt fint eller nå som betyder nå..
mamma: ja men om dom ångrar sig då?
jag: aa men då var ju de synd då är de ju redan försent.. och på tiden när jag blir gammal kommer ju varenda en ha tatueringar..
mamma: Jaa men tänk dom som är jättetatuerade över hela kroppen då? hur kommer dom se ut när dom blir gammal?
jag: ja typ som dig då fast med tatueringar..
Slut på diskussionen...

Nä om man skulle ta och krypa ner kanske..

Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0