Åldersnojja nä vadå?!

Nu ska jag bli bättre på att uppdatera här.. *Lovar*

Idag var vi på bromangymnasiet och hade olika lyft-tekniker, ganska lärorikt..
Tror inte jag har varit in på broman sen jag slutade.
Jaa men snacka om att man fick noja när man mötte en gammal lärare som kommer fram och pratar:

Han: nämen hej, de var ju inte igår man såg dig här..
jag: nä de var ju ett tag sen..
han: jaa de är väl nästan tre år sen du tog studenten?
jag: eeh nja fem år sen..
han: oj är de så längesen, vad har du gjort då?

Jaa de är liksom då sakta men säkert man börjar tänka och uppfatta att man har inte gjort ett skit.. Kul!

Vad fan har jag gjort dom fem åren då???!! Kan nån tala om de för mig??
Aa shit vart tar tiden vägen egentligen??
Går så sjukt fort, ibland skulle man villa stanna tiden en aning!


Jaa vad har jag gjort annars då?
Jag vet t.ex inte varför jag sitter här och skriver när jag har psykologi-tenta på fredag..

Har ännu en gång fått bevisat och blivit påmind om varför jag vill ha en viss person så lång ifrån mig och mitt liv och de minsta som möjligt att ha å göra med är helt f***** u*
Varför ska jag ha med en sån person att göra, som bara gör mig förbannad och ledsen?
Nää fy fan..
Förstår inte, förälder är man väl hela livet elle?
Men men vissa prioriterar ju att göra annat..
Är så skönt att jag inte är den som får dåligt samvete för en gångskull..
Tänker inte ens ödsla nån tid å skriva nå mer om den idioten blir bara på så jävla dåligt humör!


Ja i helgen då, vad händer då??

Nä nu är de 2 1/2 män!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0